»Gledališče ne moreš poučevati, lahko pa se ga naučiš.«
»Gledališča ne moreš poučevati, lahko pa se ga naučiš. Izkušnje drugih ti lahko pomagajo.«
»Gledališče je, tako Mayorga, najbolj politična od vseh umetnosti.«
»Cenzura ne krati pravic samo umetniku, ampak škoduje celi družbi.«
»Z gledališčem se ukvarjamo za ljudi, ki hodijo na predstave - pa tudi za tiste, ki nikoli ne grejo v gledališče. Naša drža upora je bila tudi zanje.«
»Izhodiščna ideja za Kakšno življenje! je bila, kot je po premieri v Portorožu povedal Černec, posneti 'anticinepanettone' film.«
»V Italiji film preprosto obožujejo – če pri njih snemaš film, si zanje kralj.«
»Gustave Flaubert piše o dveh pariških birokratih iste starosti in identičnega temperamenta, ki v hipu, ko se spoznata, zdrsneta v simbiotično prijateljstvo.«
»Zame je bila ta izkušnja podobna belokranjski – prvi film, pri katerem sem sodelovala, Varuh meje, smo snemali v Beli Krajni, tam so bili ljudje nazadnje tako odprti in pripravljeni pomagati.«
»Si res ne želi, da bi vse obdržala država.«
»Med mojimi prijatelji so pisatelji, ki so njene nečake poznali. Ko so spraševali po njih, je Maria Kodama zanikala njihov obstoj. Prav osupljivo je bilo.«
»Moje zgodbe so krute, ker je življenje kruto.«
»Knjiga ima še danes enako simbolno vrednost kot nekoč.«
»Ali jo kdo bere ali ne, je drugo vprašanje.«
»To je Borges prosil skoraj vsakogar: študente, novinarje, ki so ga prihajali intervjuvat, druge pisatelje.«
»Če jo kdo bere ali ne, je drugo vprašanje.«
»Knjiga ima še danes enako simbolno vrednost kot nekoč. Če jo kdo bere ali ne, je drugo vprašanje.«
»Če ne bereš iz užitka, nima smisla, da sploh bereš.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju